maandag 24 november 2014

PHOTOGRAPHY | Kiekjes uit mijn Instagramarchief #4!


As usual loop ik weer ongelooflijk achter met het posten van mijn instagram-foto's: de vorige post was meer dan een half jaar geleden! Vandaar dat ik je vandaag even update en laat zien wat ik heb meegemaakt de afgelopen tijd.

Als je hier meer van wil zien zou ik het heel leuk vinden als je me volgt op Instagram: @noheelsrequired (:







Niet zelfgebakken helaas, wel heel lekker!



Dit was zo lekker! Onder andere nacho's, sla, tomaat en maïs.



Toen er nog zon was... Lieve Pippy <3



De koude dagen doorkomen met Tony's en Rituals thee!



Mama nam deze schattige cactusjes voor me mee (:



Ik was een tijdje geleden een dagje in Utrecht en ik ben echt verliefd op de stad geworden, zo leuk!



Inpaklijst van Team Confetti voor de vakantie in Engeland. Hier vind je de link naar de inpaklijst!



Deze foto vond ik nog van Frankrijk afgelopen zomer, outfitfoto's aan het maken in de bergen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: