woensdag 23 april 2014

TRAVEL DIARY | Ik ga op vakantie en ik neem mee...


Oké, misschien geen travel diary maar meer een pre-travel diary.
Woensdag vertrek ik voor een weekje naar Griekenland! Het idee is dat we met de auto het vasteland van Griekenland gaan verkennen en langs alle bekende plaatsen zoals Athene en Sparta gaan. We vliegen woensdagmorgen (als je dit leest, zit ik al in het vliegtuig!) en ondanks dat de vlucht maar zo'n drie à vier uur bedraagt, wil ik jullie toch laten zien wat ik meeneem in mijn handbagage! Verwacht dus geen overload aan make-up en dingen die ik nodig heb om te slapen: de vlucht is heel vroeg, maar het is toch niet mijn plan om aan boord in slaap te vallen (:

Aangezien het anders een beetje veel wordt, laat ik alleen mijn handbagage voor in het vliegtuig zien!


Natuurlijk moeten we even een lijstje maken van te voren...


En deze nemen we mee! Mijn tas komt uit Portugal en is heel handig omdat hij veel vakjes heeft (en ik vind hem er sowieso heel leuk uitzien (: ). Deze tas gebruik ik ook elke dag voor school!

Tas - Springfield


En dit is deel één van wat ik meeneem! Voor als het koud wordt in het vliegtuig heb ik skisokken (jaja, ik zweer bij skisokken: als het ergens mogelijk koud wordt, neem ik ze mee) en een vest. En verder de gewone dingen: etui, portemonnee, agenda, zonnebril, lippenbalsem en handcrème.

Etui - Brandy Melville | Portemonnee - Urban Outfitters | Agenda - Moleskine
Skisokken - Scapino (?) | Zonnebril - Urban Outfitters | Vest - Brandy Melville
Lippenbalsem + Handcrème - ? (gekregen)


 En deel twee! Het boek moet ik voor Nederlands lezen en ik heb geen idee waar het over gaat, iemand die dit boek kent en weet of het leuk is? Verder aan vloeistoffen bij concealer, mascara, foundation en deo, dan een kwast en 'vochtige doekjes' (als dat zo heet), allemaal om een beetje oké het vliegtuig uit te stappen. Verder zijn oortjes en kauwgom wel een must in het vliegtuig, net als een oplader voor als we er eenmaal zijn.
Doekjes - Nivea | Kauwgom - Mentos | Plastic tasje - Ikea
Concealer - MissSporty | Mascara - MissSporty | Foundation - MissSporty (spot de MissSporty-aanbieding)
Deodorant - Dove | Kwast - Hema

Verder neem ik natuurlijk ook mijn telefoon mee met spelletjes om de reis te overleven! Mijn favoriete spelletjes van het moment zijn 'Don't Touch The White Tile' en '2048', kennen jullie die?



En dit doe ik aan! 
Vest - Brandy Melville | Shirtje - Brandy Melville | Broek - Long Tall Sally
Schoenen - Dr Martens

Tot over een weekje! Taleme!

15 opmerkingen:

  1. Oh, leuk dat je eens laat zien wat je meeneemt! Je outfit die je aandoet om te vertrekken is heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe pre-travel diary en btw... Je schrijft echt leuk. Heel veel plezier in Griekenland! Enjoy! X Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lekker dat je naar Griekenland gaat! Ik vind het daar zo fijn :) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk artikeltje! Volgens mij ben je al terug, maar als je nog in Griekenland bent, wens ik je nog heel veel plezier! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zeg! Ik wens je veel plezier, enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk dat je een weekje naar Griekenland gaat, heeeeel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te lezen! Als ik handbagage zie wil ik ook altijd op vakantie haha. Ik hoop dat je genoten hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat handig, zo'n lijstje in je agenda! Je tas vind ik ook erg mooi :-) Veel plezier in Griekenland!

    ♥ Saskia
    formerparades.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spulletjes neem je mee :) Altijd fijn zo georganiseerd op reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu is het waarschijnlijk al achter de rug, ik ben benieuwd hoe het was! :) 2048 is trouwens echt verslavend...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een handige agenda heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gaaf,,. waar ga je precies naar toe in Griekenland, en mag je een oplader meenemen in een vliegtuig?

    New blogpost: review

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: