zondag 21 juli 2013

TRAVEL DIARY | Brighton

Vorig week ben ik op taalkamp naar Brighton geweest (de eerste keer dat ik 'alleen' op vakantie ging!) en ik had een g e w e l d i g e week met mijn vriendinnen! In deze post vertel ik je meer over wat we die week hebben gedaan. Je kan hier mijn aankopen van die week terugzien en als je de rest van de foto's van de week wil zien: read along (:
Bepakt en bezakt voor de reis!

 Ons vliegtuig naar Engeland! Het was ook de eerste keer dat ik zonder mijn ouders vloog.























Als je de eerste rode dubbeldekker hebt gezien, weet je zeker dat je in Engeland bent...
Links: het dagelijkse uitzicht vanuit de bus naar de taalschool, niet verkeerd!

De beroemde Brighton Pier!

The Pier by night. We hebben hier heel wat avondjes doorgebracht.


Rechts: uitje naar Sea Life, waar we deze octopus mochten aanschouwen.
Links: een reisje naar het prachtige Royal Pavillion, het 'paleis' van King George IV.

Drie paar AllStars op het strand...


Rechts: super leuk aan Brighton: de eeuwige kermis op de Pier! Dit is één van de achtbanen die we daar hebben gedaan.
Links: laatste blik op Brighton vanuit het reuzenrad...

En toen gingen we alweer terug! Time flies when you're having fun, het is echt waar!

(Excuses voor de slechte kwaliteit, ik had mijn camera niet mee dus zijn alle foto's met mijn iPhone gemaakt!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: